Dragilor, venim cu vesti minunate!

TAFT aniverseaza 60 de ani de expertiza in hairstyling si ofera cadou 20 de kituri TAFT, fiecare continand 3 produse de hairstyling.

Un kit de hairstyling Taft cuprinde: Pudra pentru volum Taft Power Volume – confera densitate si volum instantaneu parului, fara a lasa reziduuri sau incarca parul; Spray fixativ Taft Ultimate;  Spuma modelatoare pentru par Taft Ultimate – gama Ultimate ofera 100% fixare ce rezista pana la 48 de ore si stralucire spectaculoasa.

concurs taft consanzene new

Cum puteti castiga aceste produse?

– dati LIKE paginii noastre de Facebook (https://www.facebook.com/cosanzene?fref=ts);

– lasati un comentariu la aceasta imagine in care sa mentionati care este coafura cu care va simtiti cel mai bine (par indreptat, bucle, cret, coada de cal, impletit) si de ce (click aici);

– sharing is caring ♥.

Concursul incepe astazi, 13 noiembrie, si se va incheia duminica, 19 noiembrie; castigatoarele vor fi alese prin tragere la sorti.

Happy 60 TAFT

Totul incepe cu celebrul slogan “Londra. Ploaie. Vant puternic. Coafura rezista” si femeia cu parul lung si coafura impecabila care urca plina de incredere in avionul sau privat – cu totii ne amintim scenele memorabile de pe micile ecrane care au insotit anii ’90 in Romania si au adus brandul Taft in orizontul si vocabularul tuturor.

De la primul spray fixativ lansat in 1955 in Germania, pana la cea mai recenta lansare din 2015 – gama Ultimate – brandul Taft sarbatoreste acum 60 de ani de expertiza in hairstyling.

 Trendsetter cu o istorie deosebita, Taft a parcurs de-a lungul anilor alaturi de femeile din intreaga lume o calatorie in lumea schimbatoare a tendintelor in hairstyling, ajutandu-le sa se bucure de fiecare data, cu fiecare nou stil in voga, de solutiile de care au nevoie pentru a obtine orice coafura, indiferent de trend sau de vreme.

 Datorita expertizei indelungate pe piata si a inovatiilor lansate ce au revolutionat industria hairstyling, Taft a castigat pozitii de top in 46 de tari, inclusiv pozitia de lider dominant pe piata din Romania. Astazi, brandul se mandreste cu o importanta contributie la dezvoltarea personalitatii si stilului femeilor de-a lungul timpului, ajutandu-le sa cucereasca priviri si sa capete incredere in propria imagine, dupa cum mentiona Heidi Klum la productia ultimului spot Taft: „Astazi ma simt precum femeia Taft care am vrut intotdeauna sa fiu”.

Comments

comments