Politica de Retur
1. Clientul se poate retrage din contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare pentru produsele platite fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere in termen de 14 zile de la data de la care Clientul a intrat in posesia fizica a produsului comandat.
2. Inainte de expirarea perioadei de retragere din contract, Clientul informeaza SC Cosanzene Media SRL despre decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
2.1. transmiterea prin email cu subiectul Cerere retur la comenzi@cosanzene.ro;
2.2. de a face o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract;
Model de formular de retragere din contract in conformitate cu dispozitiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumaatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
“ Catre :SC Cosanzene Media SRL , Bucuresti , Sector 3, Blvd Theodor Pallady , nr 30 C , Bl T2 , et 8 Ap 87
Punct de lucru si adresa de corespondenta: Bucuresti , Sector 3, Blvd Theodor Pallady , nr 30 C , Bl T2 , et 8 Ap 87
Telefon: 0740841069
-Vă informez/Vă informam prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse :
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele Clientului:
– Adresa Clientului:
– Semnatura Clientului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
– Data”.
3. In cazul exercitarii dreptului de retragere, returnarea produsului se va putea efectua, dupa parcurgerea etapei initiale de informare asupra returului (punctul 2.), fie prin predare personala la punctul de lucru SC Cosanzene Media SRL, Bucuresti , Sector 3, Blvd Theodor Pallady , nr 30 C , Bl T2 , et 8 Ap 87 fie prin servicii de curierat, costurile aferente transportului fiind, conform legii, in sarcina Clientului. Clientul care a notificat Green Zone Amenajari SRL, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsul va fi returnat in maxim 14 zile de la notificare, in caz contrar, SC Cosanzene Media SRL considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
4. Produsul returnat trebuie sa fie predat in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile, in ambalajul original, etichetele si documentele in orginial care l-au insotit. Clientul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produsului returnat, rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produsului.
5. Clientul SC Cosanzene Media SRL nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
5.1. Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, cu documentele care l-au insotit si cu toate componentele.
5.2. Produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar
5.3. Obiectele de bucatarie care au fost folosite
5.4. Produse care prezinta urme de folosire
6. In cazul retragerii din contract a Clientului, SC Cosanzene Media SRL ramburseaza sumele pe care le-a primit drept plata in termen de 14 zile de la care a luat cunostinta de decizia de retragere din Contract in conditiile art. 2.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
7. Daca constata aparitia unor elemente ce diminueaza valoarea produsului returnat in cazul Clientului ce s-a retras din Contract, SC Cosanzene Media SRL va notifica Clientul in acest sens. SC Cosanzene Media SRL isi rezerva dreptul de a restitui suma reprezentand contravaloarea produsului achizitionat de Client numai dupa verificarea produsului la punctul de lucru SC Cosanzene Media SRL, retinand, daca este cazul, suma aferenta diminuarii de valoare a produsului returnat (de exemplu zgarieturi).
8. In cazul produselor achizitionate in sistem de rate bancare cu sau fara dobanda, returnarea sumelor platite nu se va efectua in numerar si nici prin transfer bancar. In astfel de situatii, dupa returnarea produslui, se formuleaza o cerere in scris adresata bancii creditoare, care dupa verificarea conditiilor legale de returnare, va putea anula tranzactia initiala.
9. Politica de retur de mai sus se aplica doar in cazul persoanelor fizice, nu si in cazul persoanelor juridice.
Comments are closed.